Så underbar bild


Då är det måndag idag.
Idag vakna jag & älskling klockan halv 12.  Vi sov ut idag.     fast jag hade ställt klockan på 10:00 .  man vill ju inte sova bort hela dagen.  Så då  gick  vi upp åt lite frukost sen kolla på tv.
Sen åkte vi till affären köpte lite godis & Dricka och kolla på film =)   det va riktigt mysikt bara krypa ner under ett varmt täcke vid killen sin . Det finns nog inge bättre än att kolla film med pojkvännen =)
Sen vid 17:00 Kom Erika & Mange för svärmor hade laga god mat =)
det satt fint i magen de =)
Och nu sitter jag och kollar min facebook lite och älskling sitter och spelar nått data-spel.
Och snart ska vi slå på en skräckfilm=)


en underbar bild på mig och mitt hjärta

Detta en ny bild på mig och min underbara kille <3

Kommentarer
Postat av: erika

tack gumman:) ni är med fina tillsammans:)

2012-01-17 @ 21:00:05
URL: http://minimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0